حمایت از پرندگان شکاری ایران
حمایت از پرندگان شکاری ایران
این وبلاگ به منظور حمایت و حفظ پرندگان شکاری ایران است 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حمایت از پرندگان شکاری ایران و آدرس homa-ngo.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خوشبختانه در یک هفته گذشته خبرهای خوبی از دستگیری شکارچیان پرندگان شکاری و رهاسازی چند گونه از پرندگان شکاری را در سایت های مختلفی دیدم.خبرهایی مثل :

_دستگیری بازگیران در استان یزد:

((به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان یزد، دامون قاسمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابرکوه گفت: با تلاش مامورین یگان حفاظت شهرستان ابرکوه با همکاری مامورین نیروهای انتظامی پاسگاه فراغه ۲ نفر شکارچی متخلف که ازقاچاقچیان بازهای شکاری بودند، در یکی از مناطق آزاد آن شهرستان دستگیر شدند،که از آنها یک قطعه پرنده لاچین کشف و ضبط شد.))

_دستگیری بازگیران ،تخریب کوخه ها و رهاسازی پرندگان اسیر شده در خوزستان:

((در ادامه گشت کنترل مناطق تحت مدیریت استان، یگان حفاظت محیط زیست خوزستان موفق به کشف و تخریب ۱۱ باب کوخه بازگیری و دستگیری ۴ متخلف شکار و صید گردید که با تنظیم صورتجلسه تخلف جهت سیر مراحل قضایی تحویل مقامات قضایی استان شدند. آقای طوسی افزود تعداد ۲۰ رشته تور مخصوص صید پرندگان شکاری نیز از این متخلفین کشف و ضبط گردید.))

_رهاسازی یک بهله سارگپه پابلند و یک بهله جغد انبار در سیستان و بلوچستان:

_رها سازی یک بهله شاه بوف در خراسان

İmage

و

_ کشف و ضبط دو پرنده شکاری نادر «بالابان» و «شاهین» در نایبند

مشابه این خبر را در گذشته هم شنیدیم.خبر خوبی است اما پایان مشخصی ندارد.نمی دانم شاید من خیلی در جریان اوضاع نیستم اما این دو پرنده که کشف و ظبط شده اند در پایان چه می شوند؟رهاسازی؟؟

در خبر های قبلی واژه رهاسازی را می بینیم و حتی در بعضی از خبر ها تصاویر گونه رها شده در طبیعت را هم می بینیم اما این شاهین های ازشمند چه می شوند؟

یکی دو تاشونو شنیدم که در گذشته به پارک پردیسان منتقل کردن که خود همین جای بحث داره اما خیلی هاشون برام در نهایت نامشخص می ماند.که این گونه ها چه می شوند....؟

هیچ منظور خاصی ندارم فقط چون خبر ها را دنبال می کنم به این ابهام بر خوردم که شاید حاصل بی دقتی من باشه .اگر کسی از این موضوع آگاهی داره ممنون میشم منو هم در جریان بزاره.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 13:11 ] [ رضا علی اصل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: